Merhaba daha önce de sormuştum bunu ama hala çare bulamadım malesef. Öksürük geçirici bildiğiniz birşey varsa yazın lütfen.7 aydır ne uyuyabiliyorum ne dışarıda rahat yürüyüş yapabiliyorum . Doktora git demeyin gitmediğim doktor kalmadı çare bulamadılar doğurunca gel diyorlar. Öksürmekten çatliycam artık.