Merhabalar cok sukur dun dogum yaptım en kısa zamanda dogum hikayemi de ekleyecegim😊 hastanede ilk gecemizde bebeğimiz hic uyumadı emmeye çalıştığında 15 dk kadar göğsümde uyuyor sonra yerine yatirirken hep uyandı. Tabi biz de hiç uyumadık. Zamanla düzene girecektir ama bu aşamada öneriniz var mı. Bugün eve geçiyoruz nasil yatağında düzenli uyumasını sağlarız.