Merhaba arkadaşlar, bu sabah çok kötü bel ağrısıyla uyandım. Bıcak saplanıyordu sanki. 14 hafta +1günlüğüz💕 Bu haftalarda bel ağrısı yaşayan oldumu? Canım çok yandı biraz yürüdüm geçer gibi oldu, ama yine hafif de olsa var. Doktoruma da yazdım bakalım ne diycek.