Melmur Eeftailesi ilk 1 ile başladım şuan iki kullanıyorum yemekten iki saat önce yani aç karnına ilacı içmek çok önemli sabah 6 gibi içiyorum iki saat sonra yemek yiyorum akşamda aç karnına içip yatıyorum bu şekilde daha etkili.
Taze_gebe Eeftailesi evet sabahları aç karnına 1 tane içiyordum. Şimdi son 1 haftadır 2ye çıkardı doktorum 38 haftayım.
Eylul_naz09 Eeftailesi aynen ılk bnde bırle baslamıstım sbh ac ıcılıyo onu ıcınce süt ürünlerı ve cay bı kac saat tuketmeyın etkı etsın
mothers_baby2021 Eeftailesi ben kullanıyorum .Hamilelik sürecimin başlangıcı itibari 36 haftalık olduk .Son 2 adet kaldı .Cuma günü kontrole gittiğimde doktorum devam ettirecek mi merak ediyorum :) kahvaltıdan 2 saat sonra alıyorum bir tane.