Merhaba hanımlar 38+4 te 3 dk da bire düşen bir sancı ile doktora gittim . En önemli şey soğuk kanlılığı korumak ve dirayetli olmak 2 cm açılmam varmış ama yine de yaptılar yatışımı nst de görünmemesine rağmen sancım vardı pilates yürüyüş felan derken saat 18:00 gibi 9 cm açıklığa ulaştım . Bebeğin devamlı pozisyonu kontrol ediliyordu ve bebeğimin kafası son kanaldan aşağıya malesef düşmedi . Sonra 10 cm oldum bu arada epidural yaptırın mutlaka mükemmel birşey açılma sancılarımı epidural sayesinde hiç hissetmedim desem yeridir. Neyse ki bana bebek son kanaldan geçemediği için sezeryana dönmemiz gerektiğini aksi takdirde bebeğin kafa şeklinde kalıcı bir problem olabileceği söyleminde spinal anesteziye döndük. Korkmayın spinal acıyan birşey değil aynı epidural gibi tabi epiduralim çıkartıldı. Her tarafım uyuştu ama dokunmaları hep hissediyorsun . Sonra ameliyat başladı ve bebeği zor çıkarttlar resmen benimle bütünleşmiş . Kafasında gerçekten şekil bozukluğu başlıyormuş. Neyse iyi karar vermişim derken penisilin alerjim olduğunu belirtmeme rağmen penisilin Li antibiyotik yaptılar ve solunumun durdu . Anestezi doktoru spinal i yapıp farklı bir ameliyat haneye geçmişti tekniker de ilacı yapıp malesef beni izlemeden ortadan kayboldu. Kız kardeşim daha önce o hastanede çalıştığı İçin doktor en başından beri yanımda olabileceğini söylemişti ve ameliyata girmişti en büyük şansım kız kardeşimin anestezi teknikeri olmasıydı. Çok iyi hatırlıyorum bir kıyamet koptu hasta ex oluyor diye . Kız kardeşim hayatımı kurtardı. Ağlaya çığlık ata ata sonra utanmadan beni bırakan anestezi teknikeri geldi kardeşim kadar bilgisi dahi yoktu . Demem o ki gideceğiniz hastanede doktor kadar anestezi departmanı da çok önemli iyi araştırın . Çok şükür sağ sağlim oğlumla birlikte dün akşam evimize geldik. Ağrılarım var ama hayatta olmanın mutluluğu daha önemli .