Sumeyye12 Arkadaslar meraba..17+4 um normalde..dr bugün kontrolde 10 gun onde gittigini söyledi 19 olarak çıkıyor ulturasonda 2li ve 4lu testlerimde normal çıktı ama dr ayrıntılı ulturasona mutlaka gir dedi sizce 10 gün önde gitmesi iyi mi kötü mu bilemedim lütfen bilgisi olan varsa yazbilir mi
BurcinC Benim bebeğimde hep önden gidiyor. Son aylar durabiliyormuş kiloları. Bunda bir sorun yok, bazı cihazlar fazla ya da eksikte gösterebiliyor tam doğru çıkmıyor sonuç
AslhanDzenli Önde gitmesi mesela 10 gün önce doğar anlamına mı geliyor sağlık ocağındaki ebe öyle demişti bana ama ?