Günaydın arkadaşlar ben 28+5 haftalık hamileyim 2aydir bebeğimin durumunu bilmiyorum ya randevu bulamadim yada gittim doktor ultrasona ileri tarihte gün verdi giremedim 2 yaşında kızım var kendimle hastaneye götürmem bırakacak kimsem de yok anca eşim işten izin alıyor gidiyorum sorum şu kovit nedeniyle sınırlı gebe bakılıyordu hayla geçerli mi bu sefer gittim gün bakarlar mı çok endişeliyim bebeğim ne durumda bilgisi olan varmı devlet hastanesi gidiyorum bu arada