Hanımlar diz bacak ağrısı yaşıyorum çokda ayakta kalmıyorum bı akşam yemek yaparken araliksiz 1 buçuk 2 saat fln ayakta kalıyorum bacağım dizim ağrıyor dünden beri acaba değerlerim de düşüklük mu varki.diye geldi aklıma onla alakası varmıdır sizce bilen varmı sizde yaşıyor musunz