Melekannesi46 çok normal asla kızmayın, sen abisin kelimesini siz de kullanmayın kullandırmayında. Kardeşini elbette koruyacaksınız ama oğlunuzun yanına yaklaşmasına dokunmasına kucağın aalmasına müsaade etmelisiniz bir de oğlunuza sevginizde ve onunla olan paylaşımlarında değişim olmayacağını kanıtlaöalısınız. Bu kaçorma olaylarını kakada dahil tekrar yaşayabilirsiniz, asla kızmak yok. Kardeşin çok küçül bir bebek olduğu için bezine yapıyor diye kardeşini anlatabilirsiniz. Çok güzel makaleler var nette instagramda sayfalar var, bi göz atsanız işinize yarar bence.