21.06.21 de tam gece biraz suyum geldi dedim kontrol edim baktım sızdı ve hemen gittik hastaneye suyun gelmiş dediler yatış verdiler 😍
Sabah sancılar çıktı ama bende tık yok 1 cm acılma var dediler ve servise aldılar hatta taburcu olucaktım açıklık ve sancı hissetmeyince daha sonra ne olsun sancılar gelmeye başladı 5 dk ara ile
daha sonra nst falan derken birden boşaldı suyum amaben ağlıyorum sancıdan bu arada 3 cm açıklık var üstüne o suyuda görünce abov ben gittim 🤭
doğum haneye aldılar orda açılmama bakıldı sancılar 2 dk bir geldi 7 cm oluştu ama bu arada suyum fazla geliyor bide suyumuz fazla idi eğer suyu fazla olanlar asla canınızı sıkmayın çünkü kolaylaştırdı benim doğumu😍🤲
sonra rekafetcimi çıkardılar başladı bende korku vs
doktolar geliyor arada vs falan yattım çatala ıkın dediler ama ben aşırı korkan biri olarak yaptıysam emin olun sizde yaparsınız 🥰
sonunda 10 cm ulaştı ve doğumum gerçekleşti biraz dikişlerimiz fazla oda bebeğim omzu geniş olduğu içim yırtmış ama en ürkütücüsü benim için sadece bu karnına bastırdılar çocuk çıkması için en fazla korktum oyun bide dikişler 🙄
rabbim bekleyen herkese nasip etsin bir avazda kurtulalım yani aynı gün içinde yapmış oldum 21.06.21 aaat 20:05 de nehir i mi aldım kucağıma 😍🤲38+5 de doğum yaptım yani siz diyin 39 önde gidiyorduk 10 gün 😍🤲
@Beyziikoo haberlerim böyle sana 😆