Seray07 37+4 suyum geldi kızlar apar topar hastaneye geldik. 2 temmuz için sezeryan demistik benim kiz erkenci çıktı. Bi kaç saat sonra bizi alacaklar. Bizim için dua edermisiniz lütfen.
Seray07 MelikeKandmir Evet canım aşağıdaydı. Bugün kontrol vardı sabah geldik Akşam bize supriz yapti😊
Kbrpsygt Seray07 Allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin . Kolaylıkla doğumun olsun inşAllah canım 😊😊
dlnyny Seray07 sağlıkla büyütün🤍 kaçıncı haftadan beri aşağıdaydı acaba şuan benim bebeğimde aşağıda 2 hafta tutmaya çalışıyoruz merak ettim?