Bencede yeteri kadar yorulmuyoruz çalışmayan kadın evde rutin işler yapıyor sadece bir de bence vitamin ilaçlarının da etkisi oluyor ekstra enerji veriyorlar bir de aktif olmayınca uyunmuyor. Bende çalışmıyorum ilkinde çalışıyordum sayılır mağaza vardı her gün oraya gidiyordum saat akşam 4 de bayılıyordum mesela .ama bunda eğer gün içinde hep evde ve yürüyüşümü yapmadıysam gece çok uyandığımı farkettim