Çarşamba sabah doğuma gitcekler çok fazla burda toplanalım ben İstanbuldan 40+5te suni sancıyla doğum başlıcak çatım darmış neden direk sezeryana almıyorsa saçmalık ben sormadan kendisi söyledi doktor çatının dar olduğunu biliyorum olmazsa hemen sezeryana alcam uğraşmıcam dedi E nye suni sancı veriyoruz o zmn 😁😊 herkes Bi avazda doğurur inşallah korku ve heyecan var bende sonunda kavuşucam minik adamıma