Merhaba kızlar . 13 haftalık hamileyim ve bu nefes darlıkları kalp çarpıntıları baş dönmeleri artmaya başladı. İleriki haftalarda normal deniyor ama çok erken değil mi benim için? Önceki gebeliğimde de olmuştu ve 25 haftalık doğurdum . Gizli kalp rahatsızlığı olabiliyormuş. Başına gelen var mı deneyimlerinizi paylaşır mısınız