ikizlerinannesiii Hanımlar merhaba Sefaköy Medipole gidip orada doğum yapan var mı. hangi doktora gidiyorsunuz yada daha önce gittiniz mi bilgi verir misiniz 🙏
Ftmagull ikizlerinannesiii medipol sefaköy hastanesine Şerife tuğba kahraman a gitmiştim çok çok memnundum ilgiliydi doğumun ilk zamanlarından beri hep şerife hanıma gitmiştim 8 aylık olana kadar yaklasık ama memlekette yapıcam doğumu
BMA- ikizlerinannesiii merhaba hangi doktora gidiyorsunuz bende orada yardımcı doçent bı doktor varmış tavsiye ile ona gideceğim ama sizi de merak ettim hangisine gittiniz
ikizlerinannesiii Ftmagull bende ikiz bebek bekliyorum Pelin hanıma gidiyorum ama oda işten ayrılıyor sanırım
ikizlerinannesiii BMA- şerife Tuğba hanımdan bahsediyorsunuz sanırım ben bıraktım daha yeni medipolü çok kötü şeyler söylemeye başladılar 3 haftadır devlete geçtim psikolojimi bozdular
BMA- ikizlerinannesiii Yaa bende bugün İrem hanıma gittim açıkçası ilk defa gittim kesemi görmeye biraz tuhaf biri geldi
ikizlerinannesiii BMA- İrem hanım yine iyi nayle ye sakın gitme benim sağlıklı çocuklarımı alacaktı şuan kadrosu çok kötü medipolün