Herkese merhaba öncelikle kucağına almış almamış bütün annelerin bebeklerine sağlıklı,hayırlı anneli babalı yıllar dilerim 🙏🏼
şimdi benim doğum hikayeme geçelim ☺️
06 haziran pazar günü regl olucak gibi hissediyordum tabi buna değişik sümkümsü akıntılarda eşlik ediyordu eşimle detaylı ev temizliği yaptıktan sonra bi acile gidelim nstye felan bağlasınlar beni dedim akşam üstü çam ve sakuraya gittik bu arada tam 36 haftalığım şekerim ve triotim var riskli gebelerdenim ve ilk bebeğim 33+3 de doğmuştu nişan sancı beklemeyişim bu yüzdendir.acilden giriş yaptık ilk çatala oturdum elle muayene ettiler birşey demediler nstye gönderdiler kan aldılar ne olur ne olmaz damar yolu açtılar yarım saat nstde bağlı kaldıktan sonra herhalde yatış olmayacak diye damar yolumu çözdüler 2 saat sonra kan sonuçları için gelin dediler dışarı çıktım eşimle akşam yemeğini orada yedik vakit geldi doktorun yanına bi daha girdim tekrar elle muayene etti eski doğumundanmı açıklık yoksa açılmamnı var bilemedim seni bu akşam doğurtalım sen 2 saat gezip tekrar gelsene dedi okey dedik tekrar eşimle buluştum yürüyüş yaptık bu arada sancım felan yok ama hafif regl olacak gibi ağrılarım var içimden diyorum bu eve gönderir beni doğum olursa annem refakatçim olacak diyorum çantanı hazırla ama yola çıkma belki doğum olur belki olmaz 2 saat geçti saat gece 01.00 tekrar doktorun yanına gittim tekrar çatala tekrar elle muayene dedi 5 cm açılman var nstye gönderdi nst sonucuna görede yatış verdi beni sancı ve doğumum olacak odaya gönderdi sancı çektiğin odada doğumun gerçekten oluyormuş ☺️Bu çok güzel birşey başka bi yere taşınmak zorunda kalmıyorsun 02.30 gibi annem geldi ben zaten sürekli nstye bağlıyım sürekli idrarım geliyor 1 saat dolsada wcye gideyim diye gözlüyorum idrar dışında sıkıntım yok sancı gözüküyor ama ağrım yok bu arada dışarısı çığlık çığlığa bağıranlarla dolu tabi ben relax sanki annem doğuracak ben refakatçı derken 08.00 da 3 dakikada bir sancım gelmeye başladı her sancı gelişinde anneme belimi ovalattım iyi geldi bende bağırmaya başladım ilk bebeğimde ben birşey hissetmemişim bunda da hissetmem sandım derken dünki yediklerimi kustum aha dedim bebek geliyor hemen anneme çalışanları çağırttırdım tam açıklık hemen yatağı çatala çevirin diye personellere talimat veriyorlardı dedim içimden bağırmak yok sadece derin nefes kabızmış gibi ıkın 😂 taktiğim bu kızım 1 dakikada öyle doğmuştu bu bebeğim erkek oğlumda ablası gibi 1 dakikada doğdu kızlar normal doğumunuz olacaksa mutlaka bağırmadan derin nefes alın verirken tüm gücünüzle ıkının inanın yağ gibi akıyor doğum yaptığınızda da o sancının s’si bile kalmıyor doğumdan sonra bacağıma bi iğne vurdular ağrı kesici ve rahim toparlayıcıymış bi koluma serum taktılar bi koluma tansiyon aletini oğlum 50 cm 3200 doğdu onu temizlediler birşeye sarıp emzir annesi dediler hemencecik maşallah herkese nasip olsun inşallah emmeye başladı annemi doğum sırasında odadan çıkartmışlardı annem geldi şok doğum olmuş bebek emmiş 08.45 gibi odadan çıkıp 09.30 gibi geldiğinde herşey hallolmuştu eşiminde babalık hakkından bebeği 5 dakika görmesine müsade ettiler oda gördü gitti bu arada kesi yok 1 tane dikişim var oda rahmin toparlansın dediler tamam yapın dedim akşam 15.00 gibi normal doğum yapan servisine çıktık herkes çok ilgiliydi ama arada soğuk olan hemşirelerde var bu arada hiç umrumda değil kütüğüme almayacağımdan 😂 bu arada normal doğum yapmama rağmen 2 gün kaldım bende hiç bi sorun yok ama bebekleri kilo kaybedenleri 2 gün yatıyorlar bebek toparlayınca taburcu ediyorlar onun dışında ben gebeyken merak ettiklerimin cevabımı buldum bebeğin kimliğini eşim hastaneden halletti evimize geldi emzirme ödeneği için kağıt doldurttular yemekler iyi değil çalışanlardan %50 memnun kaldım oda rahatlığı süper bide şansınıza tek kişilik olursa daha güzeldir eminim ben suriyeli kadınlarla odayı paylaşmak zorunda kaldım gram türkçe bilmeyen suriyelilere annemin iletişime geçme çabası beni gülmekten öldürdü işte benim doğum hikayem böyle geldi geçti kızlar şimdi yavrum 2 haftalık kaybettiği kiloyu yeni aldı 3300 anca oldu bu arada 28 günlük olana kadar bebekler randevusuz muayelerini oluyorlar ama çok çağırıyorlar sürekli kan alıyorlar o gelip gitmeler çok yoruyor başa gelen çekilir sağlıklı olsunlarda herkese bi avazda doğum yapmayı nasip etsin rabbim 🙏🏼🙏🏼🙏🏼