oğluşuma kavuştum kızlar ,gebelik şekerim vardi bebegimin gelisimi öndeydi ,sultanbeyli ersoy hastanesine suni sanci ile normal dogum icin yatis yaptim ne acilmam ve sancim vardi,alttan muayene ede ede actilar suni sanci beraberinde , bu arada bebegim 37+0 haftalik ama ben dayanamadim,gece olduğu icin epidural yapmadilar gec kaldık,sezeryan istedim doktorum son muayene etti,dogucak gibi değil ve risklerin var dedi (idrarda protein,gebelik şekeri, tansiyon yuksekti) zaten inanilmaz dayanılmayacak ağrılarım oldu.. sanci nst de 50,60a vururken ben agliyordum o derece sonra sezeryana alindim acilen,genel uyusturdular suan agrilarim var ama suni sanci dan 1000 kat daha hafif.. sonuc,hastanedeyiz oglusum yanımda uyuyor bende cok yorgunum ,her saniyede dalip ayiliyorum 🤪😂