Hanımlar merhaba, bugün 39+6 oldum sancım vs Doğum belirtin pek yok. Karnım aşağıda arada baskı hisseder oldum ve çok fazla lavabo ihtiyacım oluyor o kadar. Bebeğimin 2 gündür özellikle hareketleri çok azaldığı öncesinde yerinde durmazdı ne yesem içsem kasılırdı sürekli. Korkuyorum bir şey mi var normalmidir büyüdüğü artık sığmadığı içim acaba diyorum. Eşimi uyandırsam sabah erken işe gidecek ne yapsam bilemedim 🤷🏻♀️ Bu arada bebeğim kız ve 3.100 gr