Alminanin_Annesi61 elifnurrrr kasılmaları biraz tarif edebilr misiniz suanda ağrım var fakat kasılmadan dolayımı çözemiyorum.
elifnurrrr Alminanin_Annesi61 bebek içerde kasılıyor o kasıldıkça rahimde kasık bölgemde yani bi acı oluyor bıcak saplanır gibi
Alminanin_Annesi61 elifnurrrr Rabbim sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin kolay doğum diliyorum sana.
Narcisso2021 Bende ilk cocukda sanci bile olmadi direkt suyum geldi. Erken dogulmusdu. 36 haftada. Suan 35 haftalikim cok korkuyorum suyum erkenden gelir diye
Narcisso2021 elifnurrrr haalaa gitmedinmi doktora? Bence soyle doktoruna hem ordamiymis bazen doktor bile uzaktan geliyor. Hem acilmani yoklamasi hemde bebeyi kontrol altina almak lazim. Yureyini falan kardioda izliyorlar
elifnurrrr Narcisso2021 4 yaşında oğlum var evde ateşli onun başındayım şuan kendi ağrımı sancımı unuttum inanki ateşi düşmezse hastaneye götürcem kendimde muayne olurum artık
hlnrzmra1807_ elifnurrrr açılmanız olduğu için takibe almalı doktorunuz bence bilgilendirme yapmanız sizin için iyi olacaktır
elifnurrrr Narcisso2021 Yok canım doğum yapmadım kasılmalarım düzeldi oğlum da hastaneye götürdüm ilaçlarını veriyorum ara da bir ateşleniyor onun dışında iyiiyx çok şükür