11 aylık oğlum var tüp bebekle 6 yıldan sonra kavuştum 4 aylıkken sağ gözünde kayma fark ettik normal olduğunu düşündük her ay kontrollerini yaptırıyoesuk doktorumuz birşey demeyince ne sormak aklımız geldi nede önemsiye bildik sorun olsa söylerdi diye düşündük taki 8 aylık olana kadar kayması daha belirgin hale geldi sonradan kontrole götürünce göz muanesinde retina dekolmanı olduğu ve doğuştan görmediğini öğrendik fransada yaşıyoruz önerdikleri doktor pariste ve o dönem 1 ay yoktu bizde beklemek istemediğimiz için istanbul dünya göz hastanesinde yapılan muanede iki amelyat olması gerektiği söylendi ve oldu 100 bn tl tuttu amelyat özel hastane olmasına rağmen amelyat sonrası ilgisiz ve ağızlarından cımbızla laf alır olduk ner bir şekilde görüp göremiyceğini öğrenemedik bugün aylık kontrolüne götürdüm aşıları için ordaki doktor elindeki gözlüklerle muane etti ve görmediği sağ gözünü gözlükle kapatınca ağlayıp tepkisiz kaldığını görünce anladık içim yanıyor napıcam bilmiyorum çevremde başına gelen yok fikir danışıcağım içimi rahatlatıcak hiç birşey yok 😞