NebahatBoncuk Kızlar oglum 33 günlük.oldu ama son 3 gundur gazdan resmen uyuyamiuor uykusu bölünüyor. Napsam.gecer doktor damla verdi ama oda cok ishal.gibi yapio.daha fazla aglio yavrum
Gulenay1234 NebahatBoncuk benimki iki aylın eskisine nazaran daha çok ağlıyor ve huysuz Allah yardımcımız olsun çok zor günde iki saatlik uyku ile duruyorum