39+4 te normal doğum yaptım arkadaşlar. 5 cm açılma ile hafif sancılarım başlamıştı gece 2:15 te hastaneye gittik. Sancım kısa aralıklarla vurduğu için gittim ama şiddeti azdı. Neyse beni odama yerleştirdiler bi serum taktılar. Sıcak duş aldım. Serumunda etkisiyle biraz rahatlamış uyumuşum.Sabah 8 de ebem doğumhaneye aldı beni. Orada biraz pilates topunda yuvarlandım falan😅 sonra alttan muayene etti jel gibi bişey sürdükten sonra bende şiddetli sancılar başladı. 1 buçuk saat falan çok şiddetli sancı çektim. Suyumu patlatınca biraz rahatladım. Bu arada suyunu patlatma sırasında hiç acı çekmiyosun aksine rahatlıyorsun. Ben ondan korkuyodum ama içiniz rahat olsun arkadaşlar🌸 sonra büyük tuvalet hissiniz geliyor ve sizi çatala alıyorlar. Bi kaç kuvvetli ıkınmada sabah 10:33 te doğurdum çok şükür. 5 6 dikişim var. Dikişler acı vermiyor korkmayın. Doktorum dikerken beni uyuttular. Sonrasında zaten bebişimle odamıza aldılar bizi🌱 Bebiş kucağımda elimden geldiğince bende doğum hikayemi anlatmaya çalıştım😊 sormak istediğiniz sorular varsa seve seve yanıtlarım♥️