Naz53 rahim ağzı yetmezliğinden ötürü erken doğum riskim var sebebi ise doğuştan,21. Haftamda bebek geliyordu hafif sancılarım başlamıştı kısalmam fazlaydı acil serklaj yapıldı.Şu an 25+5 progestan fitil ve iğne kullanıyorum ama işe yaramıyormuş sadece dikiş tutuyor dedi doktorum,Rabbim sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.Erken doğum olursa da ne yapacağız hangi hastane iyisi bilemiyoruz.Araştırıyorum ama genelde tıp fakülteleri iyi oluyormuş bu konuda,bir bilgisi olan var mı?