raiko Fatmaece aslında son 19 ama riskli olduğundan sezaryen olacağım için son 3 gün. Hayırlısıyla gelsinler inş ama zorluyor son günler. Gerilme, sancı, akıntı hepsi var… Allah bi avazda kurtarsın hepimizi 🙏
Fatmaece raiko amün inşallah bende de ne sancı ne kasıpma ne akıntı tekli sayılara düştük belirti yok cuma gübü kontrolde ne dicek bakalım doktor
Milenka Fatmaece rabbim once siz zamanı yakınlara sonra cumlemize tek avazda dogurmayi nasip etsin inşallah 🤲🤗