ertugrulunannesi Gamze-Arda ilk doğumum 38+3 de oldu oğlum dönmemişti sancım açılmam olmuştu. Allah yardım etsin sizin döner inşallah
Mervemercan Gamze-Arda benim ki 1 aydır normal doğum pozisyonunda ama bizim sezeryan son 3 günümüz cuma doğumum🧿🙏
Mervemercan handegurses Allah yardımcımız olsun hepimizin benim sezeryan olduğu için günü belli cuma günü nasipse ama tabiki önce gelirse kızımız 🙈😊
Mervemercan Melekannesi46 yaaa bu geceuyku yok desenize ama bizde de yok zaten sağlıkla gelsin meleğiniz inşallahhhh🙏🧿
Sevjan 38+4 olduk az önce mide bulantisi karin kasık agrısı yaşadım şu an hala bıçak saplanir gibi agrim var karnimda bekliyorum ilerlerse hastane yolu görüncek gibi 🤔
Sevjan Benimde sezeryan ama gecen hafta nstde sancim çiktı aksi bi durum olmazsa persembe dogumum ama su an cok agrim sizim var
Elif06_ 38+3 benimde pek belirtm yok ara ara adet sancusu gbi oluyor yarin kontrol var bakalim gunler gecmiyor ❤