Kızlar 12 gün önce doğum yaptım sezaryan sütüm geliyor fakat çok sulu herkez yaramadığını söylüyor ek olarak mama da veriyorum fakat bol bol emziriuorum ve bunun yanında sut arttırıcı damla kullanıyorum fakat sütüm o kadar sulu ki sanırım bebegı doyurmuyor bilgisi olan varmı 🤦♀️