1Semanur66 Kızlar lohusa gecelik takımı alacagım M beden giyiyorum yani bohcada aldığım m bedendi i zamanlar çok zayiftm ama hala oluyor ben bol seviyorim Lohusaların bedeni büyükmu sizce kendi bedenimi mi yoksa Bi buyukmu alsam internetten alıcamda
Hiilaalll 1Semanur66 Bebek doğduktan sonra eski göbeğime dönerim düşüncesiyle ben normal pijama aldım kendi bedenim de
1Semanur66 Hiilaalll Ben kilo baya aldim evlendikten sonrda ben dar sıkan şeyleri sevmem pek bilemıyrum ya kararsiz kaldm🙈
Korkananne Kesinlikle kendi bedenjn bir büyüğü kilo çok aldıysan iki beden bile olabilir.Bende ilk beden büyük almama rağmen olmamıştı ama ben 25 kilo almıştım🥰İnternete pek güvenme derim kendin alsan daha sağlıklı olur
1Semanur66 Korkananne Evet kendim alsam daha iyi ama 🙈Çamaşırcılar butceme uymuyor bi sabahlık icin 100 tl fazla koymuşlar ve model secenegide yok Dogru söyluyorsunuz bı beden büyuk olsun😊
Korkananne 1Semanur66 evet bu konuda haklısın ama buna inan abartmaya gerek yok görüyorum o kadar abartılı şaşalı giyiniyorlar ki saçma buluyorum.Kendin için en rahat ve uygun olanı illaki bulursun
Hiilaalll 1Semanur66 yanlış yönlendirmek istemem malesef ben fazla kilo almadım yemem iyi değildi pek bundan sonrası nasıl olur bilemiyorum tabi
1Semanur66 Korkananne Evet abartlı almıcam düz pijama takimi istiyrum ama ilk doğum oldugu için sezeryanmı normalmi insan bilemıyor herkes sabahlıgida olsun dedi ama sabahlık hastane içinde rahat rahat yürürsun dediler ustune alip sizce