29 haftalık hamileyim arkadaşlar kilo aldığım için galiba belim ve ayaklarım hiç rahat vermiyor. Yürüyüş yapsam eve gelince iki kat fazla ağrıyor heryerim şişmeye başladı uyku desen yalan oldu sürekli içimde tepinen bı cimcime var 😍 Çare bulabildiniz mi magnezyum kullanıyorum bı çare başka çözümü olan var mı?