Ayslklc Merhaba kizlar bu ikili tarama testi zorunlumu Borde yaptirmasak ta herhangi bir sorun olmadgini dusunuyrm sizin fikirleriniz neler?
Dilekcnkn Ayslklc Hayır zorunlu değil ben yaptırmadım aldırma gibi düşüncem yoktu zaten doğruluk payıda yok kendimide strese sokmak istemedim tabi bu benim kendi görüşüm ☺️
Hilal1907 Ayslklc ilkinde yaptirdim pisman oldum bu gebeligimde yaptirmadim. Ogluma down dediler kollari bacaklari kisa dediler kalbinde leke var dediler. Simdi gorseniz bu cocuga mi dediler bunlari dersiniz. Hic kafamizi bulandirmak istemedik.
DeryAzaD Dilekcnkn bende aynen böyle düşündüm yaptırmadım her şey Allah’tan Rabbime şükürler olsun ki