Herkese hayırlı akşamlar
2 haftadır eşimin ayağı alçıda ve ben bugün itibar ile 38+0 oldum .
doktorum geçen hafta minyon olduğum için sezeryan önermişti.
eşimle konuştum oda sezeryan olmam konusunda beni ikna etmeye çalışıyor.
oda 39+0 da eşim ile aynı doğum tarihine denk geldiği için o gün sezeryan ol bu benim hayalimdi diyor 😅 şaka gibi …
Ne yapmalıyım siz olsanız ne yapardınız?
Eşim askeri personel ve doğuda görevliyiz haliyle ilçedeyiz. Annem yanımda ama doğum için acil sancılansam ne yapacağım nasıl olacak kafam çok karışık