Yildizanne genelde kullanmayanlar gereksiz bulmuş sanırım ama benım için çok kullanışlıydı sezeryan doğum yaptığım için çok işimi gördü hatta doğumdan önce boynumun altına koyarak kullanmaya başladım sonra emzirme yastığı olarak kullandım ilerleyen aylarda gün içinde onu kullandım yanına yastık desteyerek koltuk üzerinde uzandırıyordum bebekler her zaman yatar pozisyon da olmayı sevmediği için hafif boynu yukarda olması hoşuna gidiyordu oğlumun kısaca ben çok amaçlı kullandım alırsanız bir kenar da durmaz mutlaka kullanırsınız bence