Hep bende istemiştim buraya yazmayı sonunda nasip oldu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤗 Perşembe günü düzensiz beni zorlamayacak sancılarım vardı geldi geçti yalancı sancı olduğunu anlamistim ilk dogumum bu arada. Ben yürüyüş pilates hurma vs hiçbir şey yapmadım sadece evde çok aktiftim. Cuma günü 19 hazirana girdiğimiz gece saat 12 gibi uykum geldi yatağa gectigimde hafif sancılar yoklamaya başladı kasıktan belime vuruyordu geri yattım yarim saatte bir kalkıyordum ağrıdan ama uyku sersemi olduğum için farkında değildim sancimin çok acılı olduğunun. 20 dakikada bir sancı geldi sonra dakika sürekli düştü sabah 5 gibi eşimi uyandırdım bu arada çok sık idrara çıktım ve ağrı geldiğinde secde pozisyonunda durdum beni çok rahatlattı sancılar 20 sn falan sürüyor. Eşim kalktı ve hastaneye gittik. Doktor direkt muayne etti ve 7 cm aciklik var dedi sancini evde çekmiş olman çok iyi dedi. Odaya aldılar lavman yapıldı ebeler geldi sürekli açıklık kontrol edildi 8 cm oldu odaya çıkar çıkmaz ve suyumu doktor patlattı ve 1 saat içinde doğum gerçekleşti evet zor ikinirken hiç bagirmadim gözlerimi kapatip hayalini kurdum ve hayali gerceginden daha güzel olan tek şeyin o olduğunu dusundum evet korkularım oldu canım yandı 2-3 ikinmadan sonra büyük tuvaletim geliyor beni kaldırın gidip yapicam dedim ve doktor bana hayır buraya yap hadi diyince bebeğim kendini salıverdi ten tene temas yaptık. 1 saat sonra bana getirdiler birlikte odaya çıktık. 20 Haziran günü akşam enfeksiyon çıktı bebeğimde sürekli kusuyordu ordan anladım ve şuan yoğun bakımda süt sagip götürüyorum içimi ferah tutmaya çalışıyorum rabbim herkesin evladını bağışlasın inşallah. Bu arada doğumum devlet Hastanesi’nde oldu. Herkese hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza🧚