Merhabalar, benim de ilk gebeliğim ve endişenizi anlıyorum . Ben de geç hissettim. 20. Haftadaydım ilk hissettiğimde ve artık bebek ciddi vuruyordu o zaman. Hatta eşim ne kadar güçlü bu zamana kadar nasıl farketmedin dedi🙈 o küçük kıpırtıları ayırt edemedim demek ki ben🤗 Ama korkmayın bugün yarın inşallah sizde hissedersiniz. 22. Haftamda da dışardan görmeye başladım. Ama arada hareket azalınca elimde değil ben de endişe ediyorum. Rabbim hepimizin bebeklerini korusun, sağlıcakla kucağımıza alabilmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️