Hamile kalınca direk bıraktım 33 oldum şu bir aydır canım istiyor başlarda hiç zorlanöadım hemen unuttum ama şimdi… İçmiyorum içmeyi de düşünmüyorum gelip geçicidir diye düşünüyorum sende sakın içme kendini suçlu hissedersin yoksa kendimden biliyorum ilk çocukta az da olsa içtim ama hep vicdan yapıyorum çok kötü hissediyorum kendimi 8 yıl olmasına rağmen