Kızlar dün gece 1 de başlayan Ufak sancılarım vardı suyum hafif sızıntı şeklindeydi ve nişan geldi 4.gibi hastaneye geldim 2 cm açılma vardı yatisim verildi öğlen 12de kızımı kucağıma aldım ama şmdi sarılık olma riski var dualarınız da bize de yer verirmisiniz Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin