aysemersin-- 37+2 oldum ama doğum korkusunu içimden atamıyorum ikinci olmasına rağmen 😂 Ve ilk çok rahat olmuştu bilmiyorum 🤷♀️ Psikolojim çok bozuk dilimde yaralar çıktı 😣 varmı benım gibi olanlar kızlar dertleşelim biraz 😇❤️
Ladybird25 aysemersin-- benimde 3. Haftamız aynı her be kadar tecrübeli olsamda korkmadan yapamıyor insan bende iki gündür çok fena bir baskı var aşağı doğru sanki çıkacakmış gibi sizdede varmı böyle durumlar
Burcinn_ozdemirr aysemersin-- Al benden de o kadar 😬 İlk oğlum doğarken 24 saat sancı çektim 10 tane içeriden 5 tane dıştan dikişle cataldan indim 🙈 Ama ilk doğumda başına ne gelecek nasıl bir acı bilmiyorsun bir şekilde geçiyor 😂 Bu öyle mi nasıl bir acı sancı o dikişler nasıl hissediliyor hepsi bir bir aklımda düşündükçe uykularım kaçıyor bu gece ki gibi 😅😅 Allah’ım bir avazda kurtarsın bizi inşallah 🙏🏻
aysemersin-- Happy58 ben de aynı canım uykularım kaçıyor artık sonunu düşünüyorum çok güzel bişey ama kendimi de alıkoyamıyorum korkmaktan
srparsln Doğumum olacak ben de korkuyorum🙈 Sırf bu korkumdan bunu sezeryan düşünüyorum. O da zor ama en azından günü belli 🙈 inşallah sizin 2. doğumunuz da kolay olur🤲🏻
aysemersin-- srparsln ah ben de dedim doktoruma bir sıkıntı olmadığı sürece asla dedi 😂😂😂🤭 inşallah canım cümlemizin ❤️🙏🏻😇
aysemersin-- Ladybird25 benim şuan öyle yok baskı olayı ama kaburga batması çok fazla sizdede varmi sanki yara olmuş gibi acıyor
Ladybird25 aysemersin-- yok kaburgam şuan geçti ama eğilince falan oluyor yine şuan en büyük sıkıntım baskı
busden aysemersin-- ay budamı gebelikten 🤦🏼♀️ Sol tarafa uzanınca özellikle kaburgamda sanki yara varmış ggibi acıyor gebeliğe hiç bağlamamıştım halbuki
Kimbilir38 Bnmde 2 3 haftam var cok korkuyorum 2 olck sezeryan ama korkuyorum iste kaygi stres sknti icimde valla
aysemersin-- Kimbilir38 Kimbilir38 oluyor kaygı korku arkamızda çocuklarımızı birakmak sağ salım kavuşalım inşallah