Esraytmv28 İlk doğum sezeryan oldum kızlar çok şükür herşey çok güzel oldu herşeyi uzun uzun yazmak istiyorum ama kendimi biraz toparladıktan sonra pozitif doğum hikayemi paylaşacağım sizlerle❣️🥰😇