gulelif hemen müdahale edileceği için bir şey olmaz içiniz rahat olsun. Ben de çok korkmuştum ilk başta ama doktorum müdahale edilmeseydi bebeğe etkileri olurdu dedi. Ayrıca çok da yükselmemiş benim 15 seviyelerini gören arkadaşlarım var, onlarda ilaç kullandılar ve düştü hemen değerleri, çocukları da gayet sağlıklı dünyaya geldi