busratkgz57 Kızlar bugün kontrolüm vardı , doktor plasenta önde dedi ve başka bi açıklama yapmadı.. eve gelince aklıma geldi bi bakıyım dedim okuduklarımla başıma ağrılar girdi 😔 29.cu haftamıza girdik yukarı çıkma ihtimali var mıdır , başına gelen oldu mu ?
aysenunur busratkgz57 yukarı cikiyo canım benimde kızımda demişlerdi yakın haftalarda sonradan çıkmıştı yukarı
Kvsraykt busratkgz57 önde demek rahim ağzında demek değil aşağıda olmadığı sürece tehlikeli değil doktor zaten riskli derdi size yat dinlen yürüme gibisinden en fazla bebeğin hareketlerini dışardan göremezsiniz o kadar ön tarafta olduğu için
Mavi34 busratkgz57 sadece önde olması cokkorkulacak birşey değil 30.haftalarda yukarı çıkarmış genelde çıkmazsa bile en fazla s3zeryan olursun normal doğum.yapamazsin. benimki tam rahim ağzına yapışık o okudugun riskli durumlar genelde ben gibiler için olan olasiklar
Hilalgk Hiç okuyup kendi moralini bozma canım bana da denildi ama 23. Haftaydı galiba denildiğinde daha sonra dan çıktı yukarıya iyi düşün iyi olsun inşallah bol bol uzan ayaklarını da kaldır koltuğun tepesine ben öyle yapardım
busratkgz57 Hilalgk yaa çok sevindimm okuduklarım genelde olumsuz yöndeydi , bidaha çıkmaz kanama olur rahim alınır sezeryan olunur tarzında konuşmalardı.. içim rahatladı şuan saolunn
busratkgz57 aysenunur kaçıncı haftada cıktı peki ben 10 gün sonra bidaha gidicem inşallah sorucam ozmnda :(
busratkgz57 Kvsraykt bebeğimin hareketlerini çok net hissediyorum ve karşımda oturan bile izliyo o derece , aşağıda demekki insallah çıkar yukarı :(
Emofoise busratkgz57 benim 14. Haftamda muayene esnandında doktorum söyledi 24. Haftada detaylı ultrason da düzelmişti o süre zarfında hep plesanta rahiö ağzını kapamıştı doktorum öyle demişti bana yani 24-25. Haftaya kaşar normal kabul edilir %90 ı düzelir 30. Haftada düzelmeyenleri ufak bir müdahwle ile düzelir korkma demişti
busratkgz57 Emofoise xsedapolat çok saolun kızlar insallah sağlıcakla alırız bebeklerimizi kucağımıza🤲
xsedapolat Canım korkmana gerek yok benim de plasenta rahim ağzını kapatıyor inşallah döner moralimizi bozmaya gerek yok.
MerveZMC busratkgz57 bende plesanta rahim ağzında bebekte doğum pozisyonunda ve 28 haftalığım doktorum istesende yukarı çıkacak bişey değil kanama olursa hemen gel dedi ve zorunlu sezeryan dedi 32 de tekrar bakıcak ama muhtemelen çıkmaz dedi
Bebegimibeklerken1 busratkgz57 bnmde 29 da plesenta braz asagida dedi yukarı çıkabilir demişti doktor 30 olduk inşallah cikar