Evet kuzular bende normal doğum hikayemi paylaşayım çünkü ben okumayı çok seviyordum benim gibi meraklı anneler için yazmak istedim.
öncelikle Son adet tarihine göre 37+6 olan bebeğim doktorumuza göre bir hafta önden gidiyordu ultrasonda öyle çıkıyormuş yani 38+6 diyebiliriz, dün akşam eşimle otururken güldüğümde benden bir şey aktığını hissettim ama idrarım da olduğu için kaçırdığımı düşündüm ve uyuduk sabah 6.30 gibi yine benden az bir miktar bi şey aktığını hissettim WC ye kalktım bir bardaktan daha fazla olacak şekilde benden su geldi ama ben yine sabah olduğu için idrar mı acaba diye tereddütteyim yatağa tekrar uzandım forumdan araştırma yapıyorum su nasıl oluyor vs vs diye sonra bir anda ayağa kalkma ihtiyacı hissettim ve suyum boşaldı eşimi uyandırdım tabi eşim çok panik bacaklarıma vücuduma ılık su tutmama bile zor müsade etti ağar topar hastaneye geldik saat 7.30 civarıydı beni direk doğumhaneye çıkardılar sancım vardı açılmam da 2 cm idi doktorum geldi ve doğumumun geceyi bulabileceğini söyledi su sancı verdiler sancılar arttıkça nst de bağlı kalmak istemedim kalkıp dolaşma ihtiyacı hissettim ama izin vermediler sancın geri gider dediler lağman yaptılar WC de ıkınma isteği geliyordu sonra sancıları çekerken 4 cm oldu dediler saat 10.30 du eşimi aktara yolladım Meryem ana otu aldırdım benimki evde kalmıstı suya koyduk o sıra sancılarım iyice arttı yerimde duramaz olmustum alttan da habire muayene ediyorlar 6 cm dediler sonra ıkınma çalışması yapalım dedi hemşire sancım geldiğinde ıkınmayı gösterdi bana bağırmak bir işe yaramaz çocuk korkup geri gidebilir bi yerden destek alıp ıkınma şekli gösterdi sonra ki muayene bir anda doğuma alınmam gerektiği söylendi zaten sancılarında en sık geldiği andı çatala oturttular doktorum geldi sancım geldiğinde ıkıntım dördüncü ıkınmam da oğlumu dünyaya getirdim sonra plesentası çıktı sonra dikiş attılar 7 tane serumun etkisi geçince dikiş yerlerinin daha fazla acıdığını farkediyorum şu an ama Allah’a çok şükür ki miniğim de çok iyi bende çok iyiyim sadece sütüm daha gelemedi oğlum 12.25 de doğdu 3,690 gram 54 cm 😍❤️