Yasemnnnnn Artık ne yapacağımı bilmiyorum ne yaptıysam doğmuyor merdiven inip çıkıyorum pilates topunda zıplıyorum hurma yiyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum yürüyüş yapıyorum.. ödemden şiştim hareket edemiyorum ne yapmalıyım yardım edin lütfennn..
selcan06 Yasemnnnnn vLlHa ayni bende bugun. bir tabak hurma yedim pilates topu ustunde hareketler bende artik hareket edemiyorum ayaklarimin sisinden bende 39+1 gunluk hamileyimm
Merveevrem18 Yasemnnnnn ama daha 38 haftalıkmışsınız doğmak istememesi çok normal 😅çok zorlamayın akışına bırakın çokta zorlarsanız olmuyor diye takarsanız olmaz da bol bol sıcak duş alın bol bol yürüyüş yapın nette vajina masajı var ona bakın onu yapın açılma olması için ne bileyim yani daha erken zaten bırakın gününü doldursun yavrucak 😅
Babymoomy Yasemnnnnn ben vallahi bir an önce doğsun diye çabaladım çünkü günler öyle geçmiyor Bebeğimin Mehdi ne zaman istersen ve Allah ne zaman nasip ederse dedim 39+4de doğdu çokta zorlamamak lazım akışına bırakın kendiniz yormayın
selcan06 Yasemnnnnn yok malesef tık yok persembe randevum orda heralde cati muanesi yaaprlar sonra fogum baslar diye dusunuyorumm ama ewde kendi cabamla bisey olmuyor onu anladimm 😄
Yasemnnnnn Merveevrem18 o kadar sıcakki biran önce doğsun istiyorum ödemim çok arttı normal doğum yapamamaktan korkuyorum
Sulebebek Yasemnnnnn bende 40 haftalığım çarşambaya kadar kendi gelmezse suni sancı verecekmiş doktor. Bende zıplıyorum. Hurma yiyorum. Sıcak suya oturdum bi kere. Azcık rahatlattı ama ne nişan ne su ne sancı yok yok yok