Ege___Han Ama bende heycanla karışık acayip bi korku var hem bebeğimi çok merak ediyorum hemde sezeryandan çok korkuyorum hep buraya bende doğurdum yazabilecekmiyim derdim o da olucak inşallah ama neden böyle oldu kiiii😢😢😢😢
Atesbeyinannesi Ege___Han benim de son 2 ama gelmek bilmeyen inatçı bir oğlum var 💙😂 doğuma dair hiçbir belirtim var yani birkaç ay daha durmayı düşünüyor galiba 😂
momsboys Ege___Han benimde son 4 gösteriyor normal dogum olacak Allahın izni ile artık öncesimi sonrasımı olur bilmiyorum tek bildiğim sona geldik ama belirti yok
Ege___Han Allah kolaylık versin cnm içimizdeki o korkuyu alır inşallah başımıza ne geleceğini bilsek acaba bu kadar korkarmıydık diye düşünüyorum kafamda deli sorular yaniii
idiloska Ege___Han benim de cumartesi sabah 8′de artık çok yoruldum, nefes nefese kalıyorum bu hafta, tembel hayvan benden daha hızlı, sağlıkla doğsun istiyorum.
Eski9 Ege___Han bende de son günler çok korku var heyecan var gece gündüz doğumu düşünüyorum zorunlu sezeryan ikinci doğum ilki kötüydü o yüzden korkum var inşallah spinal yaparlar ya valla 🥺 37+4 oluyorum yarın son muayenem var gün verecek ne zamana verir acaba en geç 38 de alcam seni dedi gebelik tansiyonu sorunum var cuma tam 38 oluyorum keşke alsa cuma günü de bitse 😁