esmerrmm canım hiç korkma ben de çok korkuyordum ama korkulacak gibi değil elmalı gazoz gibi bişey veriyorlar ben açık hava da içtim hala bulantılarımın devam etmesine rağmen istifra etmedim bir saat sonra Kan verdim sonucum da iyi çıktı tokluk şekeri için kan alındı sadece benden açlığa gerek duymadı doktorum