1blgn1 benim 10 gün boyunca sıkıntılıydı geliyordu ama bebek ne doyuyordu ne emebiliyordu göğüslerimde sertleşmeye başladı olan sütte . Sonra dediler sağma Makinesi en iyi çözüm özel hastanedeki işe yaramadı güçü azdı çekemedi sütümü. Pompa zaten ilk denediğim di o hiç işe yaramadı. En son doktoruma dedim devlete yönlendirin beni yeni doğan yoğun bakımda varmış ve çok güçlü bir makine miş neyse hemşiremiz aradı tanıdık bi hemşireyi gittim orda en sona verdim acısada sağdım iyice bşr damla kalmasın diye süt damarları açılsın diye . Bide ilk Doğum memelerimin uçları paramparça kan geliyordu artık . Süper faydası oldu sütüm gelmeye başladı çok işe yaradı . Ondan sonra bebeğimi besleyebildim. Yani 15 gün sonra tam anlamıyla geldi sütüm.