1999luanne Hamilelikte uyuz hastalığı geçiren varmı? Bebeğe zararı varmı kan tahlilinde çıkar mı yardımcı olur musunuz lütfen?
Glsn1 1999luanne ben tabiki hayır bebeğe geçmiyor cildiyeye gitmiştim bana kükürtlü karışım hazırladı ve metrin diye krem verdi dediklerinin hepsini uyguladım ve çok sürmeden kurtuldum darısı başına
1999luanne Glsn1 nasıl teşhis koydu peki? ben cildiyeye değilde enfeksiyon bölümüne aldım sıra int de öyle yazıyordu. cildimde henüz yaralar olmadığı için cildiye tercih etmedim ama kann testi fln oluyorsa yarın belli olur testte
Glsn1 1999luanne kaşıntım vardı çok küçük sivilce gibi kırmızılık vardı göbeğimde bacak aramda ve koltuk altı göğüs altı en çok kaşınan bölge mikroskopla baktı uyuz dedi
Yaseminbyrm Heralde uyuz her hamilede olmaya başladı bende de oldu ılac kullandım gectı cok şükür kaşıntım az kaldı sadece