Gamze47 33+1 olduk çok şükür devlet hastanesi Çetin Tırak doktorumuz çok memnunum biraz pimpirikli bir doktor ama olsun iyi bir şey hiçbir şeyi riske atmaz çok memnunum ben az kaldı sayılır oğluşumuza kavuşmaya rabbim hepimizinde doğumuna kolaylık bebeklerimize de sağlık versin inşallah 🙏🏻🥰