Kızlar sabahta sormuştum ama değişik seyler okudum aklıma takıldı. Mesela ben otururken kalkarken yada sağ bacağımı büktüğüm zaman bazen Rahim kısmında sağ tarafta bir sertlik hissediyorum. Ama kasılma ağrı yok. Sonra uzanıyorum eşimle bakıyorum sert oluyor sağ taraf sonra kendiliğinden geçiyor ben işime devam edince. Bu tehlikeli bir durum mu bir de hep aynı yerde oluyor sol tarafta hiç olmuyor. 😒