35+4te 2414 tü doktorum geriden geldiğini söyledi ama bu hafta dikkat et bakalım bi değişiklik olmazsa yapısal bir zayıflıkta olabilir dedi ben 2700 doğmuşum çünkü hala minyonum 1,55 boyum 😩 çarşamba kontrolüm var 36+4 olucam umarım iyi besleyebilmişimdir oğlumu 😭