sansmelegim cok normal canim daha once hic yasamadigin planli bi durum yasiyosun. Normal de olsa sezaryen de olsa ayni korkuyu herkes yasiyodur. Sana korkma desem de fayda etmez, pamuk gibi ve sicacik bebisin yanagina koyulana kadar o korku heyecan devam ediyo. Sonra her sey bir anda gecip gidiyo. Dpgru yere odaklanirsan biraz daha rahatlarsin 🥰 dunyanin en … duygusu ya kelimeler yetiremedim su an 🥲 kadife gibi teni, kedi gibi sesi, sana ilk andan itibaren olan bagliligi… bunlara odaklan. Su anin da dogduktan sonraki her anin da tadini cikar. Olumsuzluklari at aklindan, hicbi sey veya hic kimse dort dortluk degil. Yasadigin anin sadece guzel kisimlarina bak. Korkularin gecmez; ama heyecanin bekleyisin mutlulugun korkularinin onune gecebilir 🥰