Hanımlar merhabalar 🤗
37+2 gebeyim, sonlara geldik çok şükür 🤗
Bugün doktor kontrolüm vardı ve doktorum normal doğum istediğimi bildiği için istersen bugün çatına bakalım dedi, dedim olur 4gözle bu günü bekliyorum zaten 🤓 Öncelikle şunu söyleyeyim işlem sadece 2saniye sürdü yani 3 değil 😄 ben hiç bişey anlamadım bile. Şükürler olsun doktorum çatın çok müsait, çok rahat doğum yaparsın dedi 😍🧿 Yani demem o ki çatı muayenesinden korkmayın, hemen olup bitiyor 🤗
Normal doğumun Basurla ilgisine gelince, burda bi kaç gündür normal doğum-basur ilişkisi görüyorum ve basur denilen illet hastalık ne yazıkki hamilelikte beni de yakaladı, 2 tane çıkıntım oluştu. Doktoruma bu çıkıntıların normal doğumda sıkıntı çıkarıp çıkarmayacağını sordum ve çok şükür sıkıntı olmayacağını söyledi. Belki benim durumum çok ileri bir seviyede değildir bilmiyorum ama ben gibi olanlar varsa belki içleri bir nebze de olsa rahatlar diye post açmak istedim 🤗 Doğum doğumdur diyeceksiniz ama ben en ufak yaraya bakamayan biriyim sezaryen olmayı gerçekten istemiyorum o kadar dikişe dayanamam çok korkuyorum.. evet midekoruyucunun da korktuğu şeyler var 🤣
Rabbim tüm hamilelere kolay doğumlar nasip etsin ve isteyen herkese bu güzel duyguları yaşatsın İnşallah çok aminn 🤗♥️